.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده علل حادثه نقض فنی در سیستم ترمز بوده که تحقیقات بیشتر در این خصوص در دستور کار دادستان شهرستان سوادکوه قرار دارد..... رئیس پلیس راه مازندران : اتوبوس واژگون شده در سوادکوه دارای نقص فنی بوده است
شمال نیوز : وی افزود: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده علل حادثه نقض فنی در سیستم ترمز بوده که تحقیقات بیشتر در این خصوص در دستور کار دادستان شهرستان سوادکوه قرار دارد.....(ادامه)
سرعت اتوبوس هنگام واژگونی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت بود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، سرعت اتوبوس واژگون شده در سوادکوه را هنگام تصادف طبق گزارش راهداری ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.(ادامه)
تصاویر: سقوط مرگبار اتوبوس به دره در جاده سوادکوه
ساعت سه بامداد امروز اتوبوسی که از تهران به مقصد گنبد در حال حرکت بود، در منطقه خطیرکوه در جاده سوادکوه به دره‌ای سقوط کرد و در این حادثه ۹ مرد، ۹زن به همراه یک جنین جان باختند و ۲۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
دادستان سوادکوه مسؤول بررسی حادثه سقوط اتوبوس شد
رئیس کل دادگستری استان مازندران به دادستان شهرستان سوادکوه جهت بررسی دقیق علل واژگونی اتوبوس تهران –ـ گنبد دستور ویژه صادر کرد و گفت: دادستان سوادکوه مسؤول بررسی حادثه سقوط اتوبوس شده است.(ادامه)
ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس علت اولیه حادثه واژگونی بوده است
فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: علت تامه تصادف و واژگونی اتوبوس در سوادکوه طبق اعلام کارشناسان پلیس راه، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم توجه به جلو اعلام شده است.(ادامه)
شمال نیوز: سحرگاه امروز اتوبوس تهران-گنبد در منطقه دوآب سوادکوه به دلیل نقص فنی به دره سقوط کرد.



حادثه سقوط اتوبوس به دره ای در جاده سوادکوه / 19 کشته و 24 مصدوم+ تصاویر و فیلم
شمال نیوز: سحرگاه امروز اتوبوس تهران-گنبد در منطقه دوآب سوادکوه به دلیل نقص فنی به دره سقوط کرد. (ادامه)
هویت ۱۱ فوتی حادثه سقوط اتوبوس در سوادکوه مشخص شد
پزشکی قانونی مازندران پس از بررسی و کارشناسی اجساد و قطعات تحویل داده شده به پزشکی قانونی، تعداد اجساد قربانیان واژگونی اتوبوس را ۱۳ تن اعلام کرد. (ادامه)
تعداد جا‌ن‌باختگان حادثه اتوبوس محور سوادکوه به ۱۵ نفر افزایش یافت
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس مازندران با اشاره به فوت خانم ۲۵ساله صبح امروز در بیمارستان امام خمینی ساری گفت: با فوت این خانم تعداد جان‌باختگان حادثه سقوط اتوبوس در محور سوادکوه به ۱۵ نفر رسید. (ادامه)
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از کشته شدن 14 نفر و مجروح شدن ۲۳ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس بعد از تونل دوم ورسک در محور سوادکوه خبر داد.





واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه ۱۴ کشته و ۲۳ مصدوم بر جای گذاشت+ علت اولیه سقوط
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از کشته شدن 14 نفر و مجروح شدن ۲۳ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس بعد از تونل دوم ورسک در محور سوادکوه خبر داد. (ادامه)
انتقاد آیت الله طبرسی از حوادث تلخ سقوط اتوبوس‌
نماینده ولی فقیه مازندران گفت: حوادثی مانند سقوط اتوبوس‌ها موجب نگرانی همه می‌شود و باید تلاش کنیم این حوادث کاهش یابد. (ادامه)
 شمال نیوز: پلیس راهور ناجا در اطلاعیه ای، علل حادثه اتوبوس محور فیروزکوه را اعلام کرد.
علل حادثه اتوبوس محور سوادکوه اعلام شد
شمال نیوز: پلیس راهور ناجا در اطلاعیه ای، علل حادثه اتوبوس محور فیروزکوه را اعلام کرد. (ادامه)
هویت کشته شدگان واژگونی اتوبوس اعلام شد
(ادامه)
شمال نیوز: بر اثر وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور تهران به ساری تعدادی از سرنشینان اتوبوس در دم فوت شدند./ سخنگوی اورژانس می گوید : عده‌ای به اشتباه دست و پای قطع شده جان‌باختگان که در یک کاور مربوط به جنازه‌ها جمع شده بود را یک جنازه شمرده و تعداد کشته‌ها را....
سقوط اتوبوس مسافربری به دره اوریم سوادکوه + تکمیلی وتصاویر
شمال نیوز: بر اثر وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور تهران به ساری تعدادی از سرنشینان اتوبوس در دم فوت شدند./ سخنگوی اورژانس می گوید : عده‌ای به اشتباه دست و پای قطع شده جان‌باختگان که در یک کاور مربوط به جنازه‌ها جمع شده بود را یک جنازه شمرده و تعداد کشته‌ها را.... (ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.